Podpis elektroniczny
!!! Wyrabiamy podpis kwalifikowany w 20 minut !!!
NOWOŚĆ!!! -Już od 01.04.2022 możliwość otrzymania podpisu kwalifikowanego w chmurze EC Signer ! Szczegóły w cenniku.
W firmie PROKOMP możesz wyrobić swój podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany) już w 20 min. Koszt tej ekspresowej usługi na miejscu w biurze to jedyne 40 zł netto (49,20 zł brutto) + wybrany przez Państwa rodzaj i czas trwania certyfikatu (Cennik podpisu elektronicznego). Wystarczy, że przyjdziesz do nas do biura w czasie naszej pracy lub umówisz się z naszym weryfikatorem (tel. 661 272 000, 576 573 000 , 731 033 988) i będziesz miał przy sobie dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport). Zabierz ze sobą swój laptop a zainstalujemy na nim odpowiednie oprogramowanie i sterowniki i przeprowadzimy szkolenie. Instrukcja instalacji oprogramowania.
Możliwe jest wystawienie certyfikatu w wybranym przez Ciebie miejscu – usługa dodatkowo płatna. W ramach takiej usługi oprócz wyrobienia podpisu elektronicznego, instalujemy oprogramowanie i szkolimy w zakresie korzystania.
Certyfikaty możemy wystawiać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00. Jest to uzależnione od pracy Centrali w Warszawie. Możliwe jest wydanie certyfikatu poza tymi godzinami jak również w sobotę, ale musi być to wcześniej ustalone z nami.
Jeśli posiadasz Podpis wystawiony u innego dostawcy to zapraszamy do odnowienia certyfikatu w naszej firmie. Ceny konkurencyjne.
Zapraszamy do korzystania z naszych usług w zakresie:
-
- Podpis kwalifikowany
- Pieczęć kwalifikowana
- Znaczniki Czasu
- Certyfikaty PSD2
- Odnowienia
-
- Certyfikaty niekwalifikowane
- Odnowienia
Co warto wiedzieć?
Zgodnie z Ustawą o Podpisie Elektronicznym z dnia 18 września 2001 roku „dane w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom opatrzonym podpisami własnoręcznymi”.
Podpis elektroniczny umożliwia:
- kontakty drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (np. podpisanie deklaracji)
- podpisywanie i składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
- podpisywanie i wysyłanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej
- prowadzenie korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
- podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych
- podpisywanie faktur elektronicznych
- wymiana informacji z urzędami administracji publicznej
- składanie dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej
- elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowym
- podpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie
- podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych
- zawieranie umów przez Internet
- prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet
- elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawny
więcej informacji dostępne na stronie: EuroCert
Sprawdź NOWY (od 01.04.2022): Cennik podpisu elektronicznego