EuroCert

Podpis elektroniczny

!!! Wyrabiamy podpis kwalifikowany w 20 minut !!!

NOWOŚĆ!!! -Już od 01.04.2022 możliwość otrzymania podpisu kwalifikowanego w chmurze EC Signer ! Szczegóły w cenniku.

W firmie PROKOMP możesz wyrobić swój podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany) już w 20 min. Koszt tej ekspresowej usługi na miejscu w biurze to jedyne 40 zł netto (49,20 zł brutto) + wybrany przez Państwa rodzaj i czas trwania certyfikatu (Cennik podpisu elektronicznego). Wystarczy, że przyjdziesz do nas do biura w czasie naszej pracy lub umówisz się z naszym weryfikatorem (tel. 661 272 000, 576 573 000 , 731 033 988) i będziesz miał przy sobie dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport). Zabierz ze sobą swój laptop a zainstalujemy na nim odpowiednie oprogramowanie i sterowniki i przeprowadzimy szkolenie. Instrukcja instalacji oprogramowania.

Możliwe jest wystawienie certyfikatu w wybranym przez Ciebie miejscu – usługa dodatkowo płatna. W ramach takiej usługi oprócz wyrobienia podpisu elektronicznego, instalujemy oprogramowanie i szkolimy w zakresie korzystania.

Certyfikaty możemy wystawiać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00. Jest to uzależnione od pracy Centrali w Warszawie. Możliwe jest wydanie certyfikatu poza tymi godzinami jak również w sobotę, ale musi być to wcześniej ustalone z nami.

Jeśli posiadasz Podpis wystawiony u innego dostawcy to zapraszamy do odnowienia certyfikatu w naszej firmie. Ceny konkurencyjne.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług w zakresie:

    • Podpis kwalifikowany
    • Pieczęć kwalifikowana
    • Znaczniki Czasu
    • Certyfikaty PSD2
    • Odnowienia
    • Certyfikaty niekwalifikowane
    • Odnowienia

 

Co warto wiedzieć?

Zgodnie z  Ustawą o Podpisie Elektronicznym z dnia 18 września 2001 roku „dane w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom opatrzonym podpisami własnoręcznymi”.

Podpis elektroniczny umożliwia:

  • kontakty drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (np. podpisanie deklaracji)
  • podpisywanie i składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
  • podpisywanie i wysyłanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej
  • prowadzenie korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
  • podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych
  • podpisywanie faktur elektronicznych
  • wymiana informacji z urzędami administracji publicznej
  • składanie dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej
  • elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowym
  • podpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie
  • podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych
  • zawieranie umów przez Internet
  • prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet
  • elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawny

więcej informacji dostępne na stronie: EuroCert

Sprawdź NOWY (od 01.04.2022): Cennik podpisu elektronicznego